13 تعليقات
يوم تحميل لعبة ازاى تخنق جارك 6 +حل مشاكلها و باللغة الانجليزية

(ملاحظات)
1-اللعبة باللغة الانجليزية يعنى هكون سهلة فى اللعبة
2-انا جايب حل مشكلة 
  Not found physx driver
الحل تحميل برنامج physx هيكون من موقع الرسمى
لتحميل اضغط هنا
3- لو لقيت مشكلة تانيه نزل الكراك هيكون مع التسطيب وحطوا فى اللعبة
4-بالنسبة لناس اللى برنامج فك الضغط بالنسبة ل32 bit اضغط هنا
بالنسبة 64 bit اضغط هنا
دلوقتى بقا تحميل اللعبة هتكون مضغوطة باسورد:
الباسورد:svnteam
صور من اللعبة:



هناك 13 تعليقًا:

  1. طيب لو سمحت ممكن بقيه نسخ اللعبه جميع الاجزاء من الاول للاخر بالباسوورد من بعد ازنك ^_^

    ردحذف
    الردود
    1. مش صعب انا معي 12 رابط لجميع الاجزاء معادا الجزء 8و9

      حذف
  2. لو سمحت نزل اللينك تحميل اللعبة تانى عشان بيطلع ايرل

    ردحذف
  3. الرابط الحقيقي : http://www.mediafire.com/download/3krtqv49p60i5gu/Neighbours+From+Hell+6+%28www.pc-geeks.tk%29.rar

    ردحذف
    الردود
    1. هههههههههه اولا شكرا لك ثانيا انا عندي الجزء 1و2و3و4و5و6و7و10وwoody comes back

      المهم انا اريد الجزء 8و9

      حذف
    2. ههههههههههههههههههه هذا الرابط ليس لك انه لي pc geeks

      حذف